KKK
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
Kuidas minuga kõige kiiremini ühendust võtta?
Püüame oma klientidele alati võimalikult kiiresti vastata.
Võite meiega ühendust võtta:
1. E-post: info@zefyra.ee
2. Tel.: +370 671 353 60
3. Täitke kontaktvorm meie kontaktide lehel.
Mis kell ma saan teiega ühendust võtta?
Võite meiega ühendust võtta teile sobival ajal.
Vastame tööpäeviti kella 8.00-17.00.
Kui kaua tellimuse saatmine aega võtab?
Saadame kõik tasutud tellimused klientidele samal päeval.
Kui kaua tellimuse kohaletoimetamine aega võtab?
Tellimuste eeldatav tarneaeg on 3-5 tööpäeva.
Kohaletoimetamine pakiautomaatidega OMNIVA, LP express, Smartpost võtab aega 3-5 päeva.
Kohaletoimetamine kulleriga 3-5 päeva.
Millised on võimalikud makseviisid?
Kas ma saan kauba eest maksta kauba kättesaamisel?
Kas kaubale on võimalik isiklikult järele tulla?
Meie ettevõtte iseloomu tõttu ei ole võimalik kaupa isiklikult kätte saada.
Kas ma saan käibemaksuga arve?
Arve saate oma kontolt alla laadida.
Kui te ei näe arvet oma kontol, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil info@zefyra.ee ja me saadame selle teile kohe.
Mis juhtub, kui ma oma tellimuse eest ei maksa?
Kui te ei tasu oma tellimuse eest, saate Paysera’lt automaatselt genereeritud e-kirja koos makse sooritamiseks vajalike andmetega. Tasumata tellimused tühistatakse ja eemaldatakse tunni aja pärast.
Mida peaksin tegema, kui olen oma tellimuses esitanud ebatäpset teavet?
Tarneandmete muutmiseks võtke meiega ühendust:
1. E-post: info@zefyra.ee
2. Telefon: +370 671 353 60
3. Täitke kontaktvorm meie kontaktide lehel.
Millised on saadaolevad kättetoimetamisviisid?
Tellitud kaubad toimetatakse kohale teie valitud viisil:
Omniva, LPexpress, Smartpost pakiautomaadid/kuller, DPD pakiautomaadid/kuller teie koju.
Kas ma pean ostlemiseks registreeruma?
Meie poes registreerimine ei ole kohustuslik, kuid registreeritud kliendid saavad järgmised eelised:
Saate otse vaadata tellimusi, ostetud kaupu, makstud summasid, tellimuste staatust, saadetiste jälgimiskoode, salvestada ja muuta aadresse, salvestada kaupu ostukorvi ja muuta oma konto parooli.
Kas ma saan tellimuse kinnituse e-posti teel?
Loomulikult saadame kõigile klientidele tellimuste staatuse ja kinnituse.
