KKK

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Kuidas minuga kõige kiiremini ühendust võtta?

Püüame oma klientidele alati võimalikult kiiresti vastata.

Võite meiega ühendust võtta:

1. E-post: info@zefyra.ee

2. Tel.: +370 671 353 60

3. Täitke kontaktvorm meie kontaktide lehel.

Võite meiega ühendust võtta teile sobival ajal.

Vastame tööpäeviti kella 8.00-17.00.

Saadame kõik tasutud tellimused klientidele samal päeval.

Tellimuste eeldatav tarneaeg on 3-5 tööpäeva.

Kohaletoimetamine pakiautomaatidega OMNIVA, LP express, Smartpost võtab aega 3-5 päeva.

Kohaletoimetamine kulleriga 3-5 päeva.

Elektrooniline pangandus: Paysera maksete kogumise tööriistad
Kullerile maksmise võimalust pole, kuna see tõstaks parfüümi hinda märkimisväärselt kõigi klientide jaoks, isegi nende jaoks, kes seda teenust ei soovi. Meie ettevõte on huvitatud turu parima hinna ja kvaliteedi suhte pakkumisest. Statistika põhjal arvutasime, et kui sõlmiksime kullerfirmaga sularaha sissenõudmise lepingu, ei oleks me enam turul konkurentsivõimelised ning hinnad oleksid võrdsed konkurentide pakutavate hindadega turul sarnaste toodete puhul.

Meie ettevõtte iseloomu tõttu ei ole võimalik kaupa isiklikult kätte saada.

Arve saate oma kontolt alla laadida.

Kui te ei näe arvet oma kontol, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil info@zefyra.ee ja me saadame selle teile kohe.

Kui te ei tasu oma tellimuse eest, saate Paysera’lt automaatselt genereeritud e-kirja koos makse sooritamiseks vajalike andmetega. Tasumata tellimused tühistatakse ja eemaldatakse tunni aja pärast.

Tarneandmete muutmiseks võtke meiega ühendust:

1. E-post: info@zefyra.ee

2. Telefon: +370 671 353 60

3. Täitke kontaktvorm meie kontaktide lehel.

Tellitud kaubad toimetatakse kohale teie valitud viisil:

Omniva, LPexpress, Smartpost pakiautomaadid/kuller, DPD pakiautomaadid/kuller teie koju.

Meie poes registreerimine ei ole kohustuslik, kuid registreeritud kliendid saavad järgmised eelised:

Saate otse vaadata tellimusi, ostetud kaupu, makstud summasid, tellimuste staatust, saadetiste jälgimiskoode, salvestada ja muuta aadresse, salvestada kaupu ostukorvi ja muuta oma konto parooli.

Loomulikult saadame kõigile klientidele tellimuste staatuse ja kinnituse.